Bu zamana kadar çok yerler gezdim çok insanlarla tanıştım sohbet ettim,çeşit çeşit insan karakteriyle hasbihal ettim,onlar içinde en nefret ettigim insanı alaya alan tavır ve davranışlar sergileyen dinliyormuş gibi yapıp eglenen tiplerdir.                                                                                                                              Senin önünden yuvarlanıp aklıyla seninle eglenirler farketmedigimizi zannederek dahada cüretkar hamleler yaparlar.Kişilikleri oturmamış her şeyi ben biliyorum edası alaya alan söz ve davranışlar öyle profesyonel yaparlarki farkına bile varamazsın.İnsanları kendin gibi görmek bütün hatalarımız bundan kaynaklanıyor.                                                                                                                                                    
Dost oldugunu düşündügünüz insanlar bir gün sizinle dalga geçip alaya alabileceklerini asla unutmayın ve özelinizi asla paylaşmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAYAT İŞTE

SİZİN NEFRETİNİZE İNAT' EVET'